איך לצבוע דירה באופן מקצועי (בלי לדלג על שלבים חשובים)

צביעת דירה משקפת את "אישיות" הבית, אנחנו נתאים יחד איתכם את הנגיעה האישית והאווירה שאתם רוצים להקרין בביתכם ובכך להמחיש את הייחודיות שלכם.

חברת "אביס שיפוצים" מתמחה בצביעת דירה בכל סוגי טכניקות הצבעים כגון: טיח צבעוני, סטוקו, סופר ווש וטכניקות רבות נוספות.

לצבע, יש אפקטים שונים ומגוונים וכאן בעצם מתבטאת היצירתיות, הדיוק והאומנות שלנו.
צביעה בהתזה, צביעה אומנותית עם שילוב של כמה מגוונים , שימוש באפקטים מנצנצים, שברי זכוכית בהתזה בשלל צבעים וכדומה.

צביעה מקצועית דורשת תכנון והכנה יסודית של הבית.

ראשית הכלים שנצטרך לצביעת הבית:

מברשת / רולר תבנית רולר פח צבע קטן גליל ניילון גדול שפכטל

סכין יפני

ולעבודה…

נוציא מהחדר כל פריט שנוכל, הפריטים שלא ניתנים להוציאם יעטפו בניילון גדול בכדי שנוכל להגן עליהם מפני רסיסי הצבע.

תחילה, יש לטאטא את החדר ואת הקירות שאותם אנו רוצים לצבוע (בכדי להוריד את כל האבק מהם). לאחר מכן יש להוציא מהקירות מסמרים, ברגים, צבע רופף שניתן להעיף עם השפכטל. במידה ויש לאורך הקיר חריצים יש לפתוח אותם בעזרת הסכין היפני (יש להחזיק את הסכין בזווית של 45 מעלות וללחוץ בעדינות לאורך החריץ). לאחר מכן ניגש לסגירת החורים. אם מדובר בחורים עד 2 ס"מ יש לסוגרם ע"י פרופילה או קלסימו (אבקה שמוסיפים לה מים- כדאי להכין את התערובת לפי הוראות היצרן). חורים גדולים יותר יש לסגור ע"י טיח. יש להרטיב את הקיר כ- 2 דקות לפני מריחת התערובת. לצורך פרטים נוספים בצביעת דירה, לגבי איך מבצעים שפכטל, מהם היחסים ליצירת התערובת הרצויה ואיך להכין את השטח למריחת התערובת (לסגירת חורים וסדקים בקירות) יש לפנות למאמר "יצירת תערובות לסתימת חורים בקירות הבית".

לאחר סיום תהליך סגירת החורים והסדקים בקירות החדר נעבור לחלק הבא, הצביעה.

לצביעת דירה, נפתח את פח הצבע נערבב אותו מעט ונוסיף כ- 10-15% מים ושוב נערבב עד לקבלת הצמיגות הרצויה. עתה בעזרת מברשת הצבע הקטנה נתחיל ליצור מסגרות בכל קיר. חשוב לא לשכוח ליצור מסגרות עבות מסביב לחפצים שלא יכולנו להסיר מהקירות כגון: מנורות, זרועות טלוויזיה, שקעים, מראות קבועות וכו'. הדבר מקל מאוד על צביעת דירה מכל סוג.

בכדי להתחיל לצבוע פינה מבלי ללכלך את שאר פיאות החדר יש לטבול את מברשת הצבע הקטנה בפחית הצבע, ללכלך מעט את הקיר בעזרתה (בעדינות) ולאחר מכן ללחוץ בעזרתה כ-10 ס"מ מסוף הקיר. לאחר הלחיצה יש למשוך את המברשת לכיוון סוף הקיר. בצורה כזו, בזמן צביעת דירה, נוכל להגיע לקצה הקיר מבלי ללכלך את שאר הפיאות.

להשלמת צביעת דירה או חדר, לאחר יצירת המסגרת, ניקח את תבנית הרולר, נשפוך מעט צבע פנימה, נטבול את הרולר ונסחוט אותו מעט על התבנית ונשלים את מילוי המסגרת שיצרנו על הקיר. לצביעת דירה תקינה, יש ליצור מספר שכבות צבע על הקיר בכדי להגיע לתוצאה מספקת (2-3 שכבות תלוי בסמיכות הצבע). חשוב לזכור שמיד לאחר הצביעה אנו עדיין לא רואים את הצבע האמיתי יש להמתין כ – 30 דקות בכדי שהצבע יתייבש ונקבל את הגוון האמיתי. בזמן צביעת דירה, יש לחכות כ-6 שעות לפני שמתחילים לצבוע את השכבה השנייה של הקיר וכנ"ל לגבי השכבה השלישית. במידה והקיר לח מרטיבות אין לצבוע בשום פנים ואופן יש לסדר את הנזילה שיצרה את הנזק ורק לאחר מכן לצבוע את הקיר.
למידע נוסף על תהליך צביעת דירה וקבלת טיפים חשובים. מומלץ לפנות למאמר " טיפים לצביעת דירה". בנוסף לצביעה חברתנו עוסקת גם בעבודות שיפוץ דירה וכל מבנה אחר – היתרון שלנו הוא שכל העבודות נעשות ע"י צוות החברה – טיפול מ-א' ועד ת' והכל- תחת קורת גג אחת.

פנו במידת הצורך, תוכלו לפנות אלינו עוד היום לקבלת הצעה.

בהצלחה.